Followers MamaTisya

Tuesday, December 31, 2013

tudung sekolah Lycra Awning


smlm blk kj p bli bj sekolah agama ..
aritu xbli trus time bli bj sek kebangsaan sbb tk comfirm lg
so dh dpt cal ustazah sekolah agama..katanye soh dtg trus 2hb Jan 2014 nanti
pegi bli tmpt yg sama jugak iaitu Pusat Pakaian Hari Hari


bli 2pasang dlu ...utk sek agama tkde bj kain jenis licin...nk bli asing2 tkde jual plak
so amik yg jenis cotton la rm 24.90 sepasang
pastu bli tudung lycra awning 2 helai rm 9.90 each & ank tudung rm 1.50 skali
mula2 belek tudung tu smuanya berawning...utk budak beso ada la tudung biasa 
musykil gk bole ke pki tudung lycra awning ke sekolah kn
tp bila tnye kwn2 rupanya mmg kt sekolah ada jual tudung awning yg siap ngan lencana skali
tp yg aku bli ni utk sekolah agama
senang la anak2 skarang kn...kalo kita dlu2 herot berot cz tudung licin...
ni kalo tudung lycra awning trus sarung..kemas la skit

pastu kt kedai sebelah tisya nk bli bj hujan..time die try gmbr princess
tp bila mintak yg baru tkde plak gmbr princess..
ingat nk amik yg display pastu belek2 dh terkoyak
 so amik yg baru gmbr hello kitty....rege asal rm 23.90 ada diskaun dpt rm 20
pastu bli beg lg 1 utk sek agama ...lebihkurang style yg sek kebangsaan
tp amik color merah...manjang pink je kn..beg tu rm 29.90
lps ni tktau apa lg nk tambah..rsnye cukup dh kot takat ni persiapan sekolah
bli skit2 xla terasa sgt kn...aku kira2 lebihkurang rm 230++.... tu blum msk yuran & buku tulis lg


6 comments:

syawalsimpsons said...

anak nak masuk sekolah banyak guna duit kan

Nad MamaZN said...

Cantek baju ujan tisya =)
Tu la, klu kita dulu tudung tak usah nk kata la..senget benget sume ada
Siap letak plastik kt muncung tudung tu nk kasi keras
Hehe

::NureeN:: said...

eh, ye ke...
mmg boleh ek pakai tudung ada awning...
mmg kemas la anak2 kita kan nanti...
pernah ternmpk bdk2 sek kat cni pakai, tp x sure sbb nmpk drg pakai baju sukan masa tu, so ingat juz waktu bersukan jerr bleh pakai hehee

mummy_ayu said...

yer la...aku pun semua dah settle...semalam gie bayar yuran Ian & beli buku tulis semua..Ian kira complete dah la..khamis nie Iris plak... :-)

Mummy Princess said...

Tu la tu...banyak tul belanja sekolah sekarang ni. Sekolah kebangsaan jer yuran dgn pibg termasuk buku kerja dah 200 sekolah agama yuran dengan buku 250...itu utk sorang...belum masuk baju dan peralatan sekolah lagi

Aidazura Punya Belog... said...

sama la warna beg sekolah tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...