Followers MamaTisya

Thursday, October 2, 2014

banjir kilat ptg smlm


 ptg smlm kn ujan lebat...area opis aku ni kalo ujan lebat, air akan naik
and akan menyebabkn banjir
time nk blk ptg smlm, tgk2 dh jammed...byk kete dh stuck smp ke basement


kt lobby, rmi org dok tgk kete yg tgh stuck 


ni view dr level 27....aku naik blk opis sbb dh tkleh blk kn
ada kete dh tenggelam...dlm 8 lebih gk baru aku kuar dr opis
tu pn masih jammed...ada bomba dpn opis time aku blk smlm...pastu ada 1 kete BMW kt tgh2 jln
mayb yg stuck time air naik tu la


pg td tgk kt fb..ada kwn tagged aku gmbr ni
hah ni parking luar berdekatan ngan opis aku
mmg truk la kete tu smua tenggelam

4 comments:

  1. semalam hujan memang lebat sangat
    skang petang je hujan
    kesian warga kl yang stuck

    ReplyDelete
  2. sistem saliran kite makin teruk nieh...sampah laa puncanyer.... hujan lebat sikit jalan sampai naik air....

    ReplyDelete
  3. Kesiannya mereka yg terlibat banjir ni kan.

    ReplyDelete
  4. Habis la kete x leh pakai dah lepas tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...