Followers MamaTisya

Friday, October 3, 2014

Delisha Amani


time aku outstation sandakan aritu...
pg tu gk adik aku dh kena masuk labour room utk deliver 3rd baby
bila aku on je hp kt airport sandakan...dpt whatsapp gmbr2 ni dr group family
syukur adikku dh slamat deliver baby girl 24 Sept 2014
seberat 3.17 pukul 9.50pagi secara c-zer kt DEMC Shah Alam 


ptg tu parent ku dh p spital tgk cucunye
si kembar damia & danish happy mummy dh bersalin
ni cucu ke-8 parent aku


aku blk dr sandakan hari jumaat...so ahad lps baru sempat p visit baby Delisha Amani
time ni baru usia 5 hari...sempat capture baby tgh sengih & nguap tu


sronok si kembar dok main cak cak ngan baby


best bau baby baru lahir
tisya tnye lg...bila die nk ada adik....sian die


ptg tu p umh adik lelaki aku plak , die ajk minum ptg
selang beberapa umh je dr umh adik pompuan aku


by kul 7pm aku dh gerak blk...
mak aku stay umh adik aku beberapa ari jg die dlm pantang jp

4 comments:

  1. nak babyyyyyyyyy lagiii..ehh, tembun baru 10bulan nyeah..hehe..

    ReplyDelete
  2. Alahaiii..comeinya bby girl..bestlah bby ada sepasang bodyguard tu main cak2..hihi..nway, semoga nnti tisya pon ada rezeki dpt adik bby k.,insyaAllah..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...