Followers MamaTisya

Monday, October 13, 2014

menu exotic stiap kali AidilAdha


menu exotic yg di tgu2 setiap kali AidilAdha
semestinya Perut Air Asam ...tp tk rmi pn yg mkn menu ni


ni perut lembu yg dh dibersihkan...direbus smp empuk


sup tulang..diperah ngan limau nipis, tabur daun sup & bawang goreng...yummmmmmm


daging,paru,limpa& hati goreng
ltk bawang hollang byk2 ...yummmmmmmmmmm

mmg ni antara menu wajib la , stiap kali AidilAdha

resepi Perut Air Asam bole tgk link

7 comments:

  1. kalau mkn mcm ni,nasi bertambah tambah ni.

    #KlikKlikIklansini #biarIklanTakMandul

    ReplyDelete
  2. Sedapnyaaa tahun ni semua tak merasa kecuali daging je

    ReplyDelete
  3. sedapnye.....tapi perut asam tu lum pernah makan..tapi Nampak menyelerakan..hehe..biasa kalau kerabu perut tu pernah lah makan

    ReplyDelete
  4. sedapnya..memang fevret la perut air asam tu..kecur air liur dah ni..

    ReplyDelete
  5. Assalam sis,
    hamboi3...mengganggu gugat toi la perut asam tu. he3

    ReplyDelete
  6. el sumur idup x nah mkn mknana yg exotic2 ni lagi2 yg organ2 dlmn ni..tp taun lepas..raya korban mil ada wat korban..so ada lah dpt perut lembu..tgh2 dok idang tu depa suh el try..sbb ada air asam tu lah el berani try..sekali tu el mkn..ya rabbi sedap sgt oiiiiiiiiii..smpai abis el mkn hahaha..tp sekali tu je lah mkn..pas2 xdelah nk mkn sgt..taun ni pun raya korban xbuat..so xdptlah mkn..kot2 nak g kedai mkn luar tu order ermmmm x kut haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...