Followers MamaTisya

Thursday, October 23, 2014

Fenomena Jeruk Mangga Asam Boi


hah dh jd Fenomena Jeruk Mangga Asam Boi 
asal buka FB je, rmi kwn2 share gmbr psl jeruk ni kn
sbb bahan2 nk wat senang je
tp kalo korang mls nk wat...ada je org jual kn
bkn org peknen je suka mkn ...org tk peknen pn suka gk


ni la resepi yg dh jd viral kt fb kn
aku pn blum try lg resepi yg atas ni
tp dh slalu mkn  homemade jeruk mangga yg mama ku buat
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v

v
tp yg kt bwh ni homemade jeruk mangga
yg mama ku buat..xsama resepi atas tu


kalo blk gombak...mmg mamaku dh siapkn utk ank2...yummmmmmm


simpan dlm freezer jd beku mcm eskrem lg umppppppp


dlu2 mamaku buat jual eskrem mangga
tp tkleh mkn byk2 tau...mau sakit tekak or batuk2

ni pokok mangga kt umh parent aku...mmg puas la mkn ada pokok sdiri...
nanti ada masa bole la try yg resepi ada asam boi tu....

korang dh try ke buat????

11 comments:

Linda said...

aahh betullah dah jadi viral resepi ni...sapa tuan punya resepi ni sebenarnya ya.. :))

suhailah hamid said...

Kecuq aih tgk jeruk mangga ni...x buat pun. Malas..hehehe

Gieyana said...

Ha'ahh...dh jd viral dh noh jeruk ni..:)

Myra Jay said...

Adehhh! tetiba rasa termengidam..muahaha

Myra memang addict ngan pelam :D

el said...

teringin gak nak wat ni..kena cari pelam le pulokkkkk

Fai CeritaCinta said...

telan air liur je setiap kali tengok gambar jeruk asamboi tu.. tak dan nak buat lagi...

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam sis,
sha tak minat pelam..
tapi bila nengok jerok sis ni jadi terliur pulop he3

Naemah Umi said...

eheheh..umi dah buat mmg sedap...viral betul jeruk ni skrg kan :D

mak aii heaven btul la kalau camtu...dah ada siap dlm peti ais tggu nak mkn je hehehe

Falsya said...

Kecur ailiooooo..mangga tuh boleh x kalau jiran fasa nk sebijik dua..merembes ailio dh nie..

Tengku Fauziana said...

sudah buat..hahah..

*salam perkenalan..

Lavender said...

dok tgok fb sibuk post jeruk asam boy..satu fenomena..hehehe..terliur bila tengok..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...