Followers MamaTisya

Tuesday, July 28, 2015

Beraya dengan "Uqasha Senrose"




hah saper tk kenal ngan Uqasha Senrose..ni la orgnya..kakak pd Nelydia Senrose
die pn ore klate jugak tau...1 syawal aritu aku beraya ngan retis 
v
v
v

v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v


selfie skit ngan kembar "Uqasha Senrose" hah ada iras tk???
 ni anak cousin aku..blk ry thn ni beraya ngan retis...kerlas jah :-p


smua nk selfie ngan "Uqasha Senrose" :-p


ni la adik beradik " Uqasha Senrose"



mcm sebaya je sepupu & anak sepupu
mama pd "Uqasha Senrose" yg pakai jubah coklat tudung kuning tu


anak dara dh nk sama ngan mak dara




adik beradik & ipar duai

11 comments:

Julia Johari said...

Comellll comel semuanya lahaiiiii...seiras betul rupa cousin mama tisya tu ye...perghhh

Nad MamaZN said...

yg tudung kuning n jubah cekelat tu mak depa??? mudanyaaa mcm adekbradek je..adekbradek anak sepupu akak ni sama je mata ngan senyuman depa.. klu akak x bgtau tu sepupu, mmg saya percaya je akak beraya ngan retis hehehe

Ummi Khalif said...

Aah la.. Ada iras2 uqasha. Cantiknyaa baju raya uols..
Btw Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin..

♥TheOnlyFarah♥ said...

yer la akak... seiras btl muka cousin akak tue..untung la dapat selfie dgn retis..hehehe..

Eliss Mie said...

mak dia pun comel macam anak dara yer ..padan la anak dara pun comel :)

eima said...

boleh la ade le iras...nk kate sama tidak la ... hehhe tp lawa2 adek bradek hangpa

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

betulll lerrr amy
seiras ngan uqasha .....

mak nyer kemain muda...
dah mcm adik beradik jer....

Selamat hari raya maaf zahir batin

yang penting semua berlace gitew baju raya nyerr

eMMe said...

glamour raya!

Salam Aidil fitri dari blogger eMMe, jumpe singgah raya blog saya yea...

Mr Mahmud said...

comel-comel sumee

Bitt (double IS) said...

nampak macam sebaya je semua kan hehhe
selamat hari raya awak maaf zahir dan batin sepanjang kita berblog

Nory Zoulkefle said...

haahlah ade iras-iras...comey2 mek kelate ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...