Followers MamaTisya

Thursday, July 2, 2015

Biskut Tart Nenas kegemaran ramai


biskut tart nenas ni mmg ramai suka kn...ada tk yg tk suka???
rata2 kalo pegi beraya umh sedara mara or kwn2...mesti ada biskut ni


aritu blk umh mama aku, tgk dh siap 2 bekas ni, mak aku buat ngan adik aku
dlu2 mmg mama aku amik tempahan utk biskut raya ni
yg tukang jual & tlg buat...aku la kn :) 
tp sejak mamaku tk sihat, mmg buat utk mkn sdiri je la
ikutkan dh pesan kt mamaku tkyh la buat...bli je sbb riso kn takut mama ku tk sihat kn
tp kalo org dh biasa jenis buat sdiri, mmg walau tk sihat mcm mn pn sedaya upaya utk wat sdiri gk
ni pn dgrnya nk wat biskut chocolatechips & almond london tk silap

korang buat ke biskut raya???ataupun beli je???

8 comments:

Kakcik Nur said...

Kakcik tak pernah buat biskut raya.

Tahun ni dah tak kerja, jadi nampaknya menempah pun tidak... ;-)

Julia Johari said...

Sedap ni mama tisya...wahhh rajin ibu tisya buat kuih raya ni ye...mmg homemade sgt lazat

LYAfrina said...

biskut sepnjang zaman..rindu y mak lya buat..mmg sedap..skarag dh x lrt nk buat..

Sasha said...

Hai kak ni blog baru sy hee sudilah follow ye :D

el said...

tahun ni xmau wat tart nenas..ngenyah nak tekan tu ha
buat yg senang2 je hehe

Azura Aziz said...

sedapnya.. alycia beli jer.. mmg suka tart nenas ni...

::NureeN:: said...

ada la plan nk wat masalah masa yg x dak hahahaa....
marathon la kot 2 jenis biskut klau sempat

syawalsimpsons said...

mmg paling win banyak2 kuih raya kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...