Followers MamaTisya

Friday, July 3, 2015

Nikmat Iftar @Shah Alam Convention Centre



selasa lps rezeki berbuka di SACC bersama pemborong beras
 lps meeting kt opis Glenmarie
ni kali ke-3 aku dh merasa buffet ramdhan di SACC


view dlm dewan...meja kami kt belah luar


selfie skit sebelum rmi org


meja kami belah luar dewan berdekatan ngan pintu ke tmpt western ...nmpk tk kambing tu :)


booth yg pjgggg Q semestinya kt sini
ada kambing kebuli & western food ~ chicken bbq, meatball, mashed potato & salad


yg ni plak sup periuk utara...bole di cicah ngan roti jugak


kt dlm dewan plak ada mcm2 booth 


roti john, kacang pool, yong tau foo, rojak spore, gulai daging tetel
kuih yg di goreng panas222 dan mcm2 lagi


ada minuman sejuk & panas...tmpt air ni pn pjgggg Q


kuih muih tradisional


pelbagai aneka dessert ~ puding, kek, cheesetart, cupcake


antara pemborong beras yg hadir


menu aku aritu western...lama tk mkn western...asyik nasi je kn
aritu nasi tkde dlm list :)
meatball, kambing, salad, chicken bbq, mashed potato


ni menu lps solat maghrib...kuehtiaw kerang, kacang pool, rojak spore, rojak buah,
sup periuk, sup cendawan cicah roti



terdapat lebih dr 120 hidangan Cita Rasa Selera Nusantara yg disajikan di sini
utk tempahan sila contact no spt dlm gmbr

dewasa rm 88 & kanak-kanak rm 44...harga termasuk GST

dengan setiap baucar Bufet Ramadhan yang dijual, 
RM1 akan disalurkan kepada "Dana Bantuan Muallaf" 
bersama-sama dengan sumbangan lain.

5 comments:

Sasha said...

Banyaknya makanan kak. Harga pun not bad tak mahal sgt. Huwaa tapi sy dalam keadaan sekarang rugi ambik buffet. Muntah je huhu

::NureeN:: said...

perghhh... thorbaekkkk
mmg penuh perut la
wajib mkn semua ni hihihi

Chekgu Azrine said...

hadussss...sakitnya tu disini...hahahahaa

syawalsimpsons said...

wah meriah dengan makanan, mmg kenyang abis ni

Rai OurKizuna said...

banyaknya menu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...