Followers MamaTisya

Friday, January 13, 2017

TOOKAR ~ Mudahnya Beli Kereta Secara Online


Anda pernah dengar membeli kereta secara online? Biasa kita dengar beli barang secara online tapi melalui website TOOKAR, anda boleh membeli kereta secara online.


TOOKAR 

Merupakan website yang membolehkan anda membuat pembelian kereta secara online di samping menjimatkan kos dan masa anda. Melalui website sahaja, sudah boleh membeli kereta. Hebat betul zaman sekarang.

Sempena Tahun Baru Cina yang bakal tiba tak lama lagi, TOOKAR menawarkan promosi terhad di mana pembeli kereta boleh menikmati penjimatan bermula dari RM1,000 dan banyak lagi menerusi laman web https://www.tookar.my/

Membeli kereta baru semasa Tahun Baru Cina, seperti membeli pakaian baru, ia dianggap permulaan yang baik untuk Tahun Baru. Pulang ke kampung dengan gembira menaiki kereta baru di Tahun Baru Cina bersama meraikan perayaan di samping keluarga tercinta dan sanak saudara.


KENAPA MEMILIH TOOKAR?

Lebih cepat dan pantas serta jimat masa dalam membuat pemilihan kereta idaman anda.




CARA PEMBELIAN KERETA MELALUI TOOKAR
  1. Pilih kereta dan warna anda.
  2. Melihat tawaran ataupun promosi yang ditawarkan
  3. Dapatkan tawaran sebelum orang lain mendapatkannya
  4. Membayar yuran tempahan kecil untuk memastikan perjanjian anda.
  5. Berehat di rumah dan menunggu peniaga itu akan menghubungi anda



Antara senarai jenama kereta untuk anda membuat pilihan dan perbandingan secara online, tidak perlu ke showroom kereta di mana anda perlu berbincang dengan jurujual dan mengambil masa untuk membuat pemilihan di antara banyak jenama. Melalu TOOKAR, masa dan kos anda lebih jimat untuk membuat pernilaian kerana anda tidak perlu pergi dari satu showroom ke satu showroom sebelum anda membuat keputusan , hanya secara online lebih pantas untuk memilih kereta idaman anda.

Jadi apa yang anda tunggu? Dapatkan kereta impian anda dari Pengedar yang sah hanya melalui website www.tookar.my sahaja.

Untuk maklumat lanjut mengenai Tookar Tahun Baru Cina Ang Pow , sila layari www.tookar.my  dan jangan lupa, saya ingin kongsikan khas untuksemua pembaca blog ini , anda boleh menggunakan promo code SL1E8PC2 apabila membuat pembelian kereta secara online dalam tempoh promosi TAHUN BARU CINA ini.


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...