Followers MamaTisya

Wednesday, March 1, 2017

rezeki di kala sakit



smlm aku MC, leher sakit mcm salah tido so nk berpusing sakit...camne nk drive kn
pale pn berdenyut...hrp cpt la baik..dh la minggu ni aku ada event bowling


rezeki di kala tgh sakit tgk ada  3 BE baru muncul
byk dh credit so on going  ada  3 BE yg tgh running..apa2 pn tq Nuffnang


 lastweek dpt sms ni..cek on the way..sukaaa
esoknye trus dpt cek atas nama aku & hubbyku...alhamdulillah


cek aku smp pg


cek atas nama hubbyku smp ptg
tgh tgu 1 lg cek atas nama adik aku blum trima lagi

5 comments:

+ e.z + said...

tahniah.... igt lagi ke kami nih? :)

mummy_ayu said...

congrats.. Aku nya BE kat nuff dah makin kurang..

shahdiana said...

alhamdulilah murah rezeki...nak jugak murah rezeki macam mama tisya... :D...
get well soon mamatisya

Inani Hazwani said...

Tahniah kak 😊

LYAfrina said...

Gws...


Alhamdulillah..rezeki tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...