Followers MamaTisya

Wednesday, June 22, 2011

menang IPAD 2

pg ni tgk ada komen dr

Eyriqazz said...

tahniah,anda salah seorang pemenang

http://www.eyriqazz.com/2011/06/pemenang-give-away-contest-eyriqazz.html

buka2 je blog Eyriqazz ada gmbr IPAD 2
sukaaaaaaaaaaaaa:)

berangan je la nk dpt adiah IPAD 2
mmg bertuah la kalo aku dpt :-p
yg benornya aku bkn dpt IPAD 2
tp menang FM Johor

tahniah jua utk pemenang lain...


ni la slh 1 FM johor yg aku akan dpt....
tq Eyriqazz


**kemenangan ke-4 utk bulan jun 2011
total menang 2011 = 39


10 comments:

  1. tahniah igtkan btol2 menang ipad hehee

    ReplyDelete
  2. mati2 aku ingat ko menang ipad2!
    caishhh!
    sudah tekena pagi2 nih!!
    eii..amy.
    aku geget kang!!
    krup krup!!

    ReplyDelete
  3. Ingat btul dapat IPAD 2 tadi.
    Kalau ada contest dapat IPAD 2 mmg baik hati tul blogger yg anjurkan tu :)

    ReplyDelete
  4. ingat tul2 la dpt ipad...
    apa pun..tahniah....makin banyak la koleksi fm ko..

    ReplyDelete
  5. baru nak menjerit betoi2 dapat..heheh...but tahniah

    ReplyDelete
  6. Tahniah! FM pun besh. yang penting menang. kalau dapat iPad 2 memang happy :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...