Followers MamaTisya

Tuesday, June 28, 2011

tk melanggan channel MUSTIKA tp dpt tgk MAHARAJA LAWAK FINAL LIVE


org lain dh lama update dh
kisah MAHARAJA LAWAK FINAL
tp aku arini br nk update
patutnye smlm entry ni kuar,
tp disebabkn INTERNET DOWN
aku tk sempt set autopublish:-p

actually aku tdo gombak umh mama ku jumaat lps
so mlmtu adik aku ckp kt channel 188 HD
ada MAHARAJA LAWAK FINAL LIVE
aku mcm xkisah pn sebab aku mmg xtgk dr awal
cz mmg kt umh inlaw aku pn xmelanggan channel MUSTIKA
tp hubbyku dk lyn kt youtube..aku dgr2 gtu la
disebabkan kt umh mama aku amik ASTRO B.yond
so ada channel 188 HD dpt la tgk FINAL LIVE jumaat aritu

aku suka la cz dpt tgk trus yg FINAL
nk2 plak aku xpernh tgk..tup2 trus dpt tgk yg FINAL LIVE
**esoknya hari sabtu tu kt channel 188 HD tu dk ulang byk kali



rmi yg target JOZAN menang kn
tp bila tgk persembahan aritu
mmg SEPAH terbaik utk dua2 persembahan
tp yg lain2 pn lawak jugak



hah lyn gmbr aku snap time LIVE aritu..hehehe


1st round punye persembahan, mmg lawak tul time SEPAH tu
sebab die ikut gaya ustazah siti nor bahyah






2nd round punye persembahan pn SEPAH yg paling lawak,
JOZAN pn ok gk nk2 part
"begitu la awan nano nano nano nano nano..."
smp tisya pn dk ulang2 ckp NANO:)

sementara tgu keputusan, SY ngan MEK dok wt lawak...
SY siap kena perli lg psl br kawin no 4
nk2 plak die bw bini br aritu

berdebar2 tgu keputusan

JAMBU no 4 (rm 50,000)

nabil no 3 (rm 150,000)

jozan no 2 (rm 250,000)

sepah juara (rm350,000)


**apa2pn nabil paling untung cz 150K die kaut sorg..
yg lain2 kena share..hehehehe

**saper2 yg tk tgk lg..bole je lyn kt youtube

**apa2pn rmi gk yg aku dgr nk terminate ASTRO
disebabkn charge yg makin naik tp servis hampeh..
tp kalo ASTRO B.yond thru channel HD mmg puas ati
tp ada gk yg ckp tgk gk pki TV jenis apa
kalo pki TV yg bkn jenis LCD or PLASMA tk ok..ntah la..
cz aku mmg tk melanggan pn... yela aku kn dk ngan inlaw:-p


8 comments:

  1. wina minat JOZAN tau..sedih dorang xm menang huhuhuuuu

    tapi SEPAH pun layak jd juara jugak

    aimi, pasal byond tue, kalau nak hasil terbaik, mmg kena ade LCD tv dengan FULL HD brulah berbaloi langgan byond :-)

    ReplyDelete
  2. ayu tgk youtube je smlm..memang lawak sepah tu

    ReplyDelete
  3. ramai ea terminate astro..ila pun xtau bape kenaikan dia sbb bil hbby bayar.. tp ila pakai b-yond... cuma xbest kat channel AXNHD xde senikata... last2 w/pakai tv hd dgn byond.. tgk tetap jugak kat channer17 tu.. sbb ada senikata..haha

    ReplyDelete
  4. suke sepah gak
    tapi tak suke astro
    huhu

    ReplyDelete
  5. kan...untungkan nabil? heheheh..=)

    masz layan youtube jer...

    ReplyDelete
  6. hehehe xkuasa dah ngan astro
    babai la..

    ReplyDelete
  7. ayu setiap hari jumaat malam memang layan kat restoran jer...hehe...bukan tgk berdua...tapi ramai giler lagi yg sama2 dok tgk maharaja lawak kat restoran tu..sampaikan gelas pun tak cukup..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...