Followers MamaTisya

Monday, June 6, 2011

pegi LONDON lg..yeayyyyyyy


saper tk suka kalo dpt pegi LONDON lg
cz aritu p pn tk puas kn:-p
tp syg seribu kali syg.........bkn aku dpt p LONDON lg
tp penyanyi favourite aku yg akan ke sana
saper lg kalo bkn Anuar Zain



Anuar Zain dipilih terima anugerah khas Oxford Centre for Leadership


KUALA LUMPUR: Penyanyi Anuar Zain, 40 dipilih menerima anugerah khas sempena pencapaiannya dalam bidang muzik dari Oxford Centre for Leadership (OXCEL) pada Majlis Anugerah Oxford di London pada 6 Jun ini.

Penyanyi yang kini sedang popular menerusi lagu Sedetik Lebih itu berkata, anugerah Khas itu diberikan selepas menilai kredibiliti Anuar kerana pencapaian yang mengagumkan sepanjang 28 tahun dalam bidang seni.

"Saya menerima surat daripada OXCELl sebulan lalu dan secara jujurnya saya terkejut kerana ada pihak luar yang begitu prihatin terhadap sumbangan yang saya berikan sepanjang hampir tiga dekad dalam bidang seni.

"Mereka membuat penyelidikan mengenai kerjaya seni saya yang bermula sejak saya kecil sehinggalah sekarang.

"Walaupun tidak mempunyai pendidikan yang tinggi namun saya terharu kerana ada pihak yang mengiktiraf sumbangan saya. Saya menyifatkan anugerah ini adalah pengiktirafan paling tinggi yang pernah saya peroleh," katanya ketika ditemui pada majlis sidang media konsert Up, Close and Personal With Anuar Zain yang diadakan di Menara Kuala Lumpur, di sini petang tadi.

Hadir sama, Ketua Pegawai Eksekutif Menara Kuala Lumpur, Zuraidah Mohd Said.

Kata Anuar lagi, beliau akan terbang ke London pada 5 Jun ini bersama pihak pengurusannya dan akan berada di sana selama dua hari bagi menghadiri acara rasmi yang sudah pun diatur oleh pihak OXCEL.

Sebelum ini penyanyi utama kumpulan KRU, Yusry Abdul Halim atau Yusry KRU pernah dipilih oleh OXCEL sebagai penerima menerima Anugerah Kreativityi Muda sewaktu Majlis Anugerah Oxford kali kedua, empat tahun lalu.


sumber : berita harian

suka sgt lagu SEDETIK LEBIH

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

gambar kenangan dengan Anuar Zain

time anugerah era kt genting
aku dpt VIP pass so dpt la jmpa artis lps anugerah
tk suka time ni cz rmbt AZ yg pjg tk smart:-p

time sure heboh kt seremban
aku AJK bertugas cz BERNAS ada booth time sure heboh
kebetulan artis2 yg terlibat kt sure heboh
stay kt hotel yg sama ngan aku



pastu BFF aku dpt jemputan hi-tea ngan AZ
cz die antara 20 org bertuah dpt jemputan time secretary's week

hah BFF aku dk sebelah AZ lg...
sebelah BFF - yg bj pink tu REDMUMMY


AZ sign poskad utk peminatnya


walaupn aku tk berada bersama BFF aku time hi-tea tu
tp AZ ada sign poskad utk aku gk:)


**walaupn usianya dh cecah 40thn
tp masih maintain mcm muda
masih rmi peminat...
smoga die dipertemukan jodoh tk lama lg....:)

8 comments:

  1. bestnyer..bangganyer ada AZ kat malaysia ni kan...

    ReplyDelete
  2. wah bikin gempak tajuknya.. heheh ingtkan nak g london lagi... ohw anak pak zin ni memang the best!!!!

    ReplyDelete
  3. ingat ko nak betul2 la nak gie london lagi..
    minat gak dgn AZ nie...suara dia..cair dengar kan..
    and love it..sedetik lebih...

    ReplyDelete
  4. mak aih!!! saya pun suke anuar zain ni..sedetik berlebih2an gitu

    ReplyDelete
  5. ingatkan dpt pi london lagi.. ekekek..
    peminat anuar zain yer.. kwn saya pn minat gilos ngan AZ ni, ritu tgk gambo die time minggu setiausaha ni, cunnnn!!!

    ReplyDelete
  6. wahhh sign siap nama you...!! ehh umo dia nak cecah 40tahun erkk...? sama umo ngan laki aku ke hapo..?

    ReplyDelete
  7. wah banyaknya bergambo dengan AZ ingatkan amy nak pi london lagik

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...