Followers MamaTisya

Wednesday, June 15, 2011

saper nk ada CALENDAR modelnya anak sendiri.....FREE je tkpyh byr....cuma kena rajin skit je:-p


hah kalo korang nk, sila la tgk link ni
http://bighugelabs.com/
selain dr tu ada mcm2 lg bole editing
so bole la korang explore mn yg korang suka

aku tiap2 thn bln June
slalu create CALENDAR TISYA
sempena busday die
utk 2011 blum buat lg:)




dh beso anak aku...
5days to go utk BUSDAY TO YOUUUUUUUUU


**selain dr gmbr anak sbg MODEL
bole gk ltk gmbr sdiri or gmbr family:)

10 comments:

  1. comelnya tisya masa babyyyyyyy

    ReplyDelete
  2. Bestlah...nak buat la..thanks for the link

    ReplyDelete
  3. nak try la..tak pernah lagi ada calendar pic mcm ni..tq k..comel tisya masa kecik tu..cute

    ReplyDelete
  4. wah dah nk dekat sebeday ek
    mana celebrate?hehe

    ReplyDelete
  5. eryn,aku mmg suke sgt tgk muke tisya yg 1st tuh =)

    ReplyDelete
  6. wah nice nice! leh usha lepas nih

    ReplyDelete
  7. comelnya Tisya 1 tahun...

    good idea jugak nie...

    ReplyDelete
  8. wah bestnya, dari tecik ada calender tisya tu...nak try gak la

    ReplyDelete
  9. nanti nak usha gak ni :) tq amy!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...