Followers MamaTisya

Tuesday, June 14, 2011

menang teka percutian ANJE


rezeki menang teka teki lg
kali ke-2 aku menang teka teki tanpa melihat gmbr:)
actually last week anje soh teka die nk cuti ke mn
so disebabkn kt entry tulis beach or waterpark
aku teka beach lps tu aku tgk link gmbr tu ada tulis cherating
so aku teka die nk p cherating beach resort
walaupn die tk jd pegi di atas ada berita kematian
tp anje kata still ada adiah
yg best sebab adiahnye FM:)
tkpe anje, bole cuti2 b4 puasa nanti ye
tq anje...alamat dh bg kt inbox FB

http://damiaqish.blogspot.com/2011/06/cuti-yang-terpaksa-di-batalkan.html



**kemenangan ke-3 utk bulan jun 2011
total menang 2011 = 38


9 comments:

  1. tahniah, wah sangat pandai cari klu ek...kalo bab meneka ni memang amy terbaik punyer, kalo jadi this week kita pi...hope tak de masalah la...petang ni kita pos FM PD + key chain gambang tu k

    ReplyDelete
  2. taniah! mmg pandai teka betul lah kak amy ni tau

    ReplyDelete
  3. tahniah amy...wah bestnya, bleh jadi mak nujum arr

    ReplyDelete
  4. aku dah kata ko memang terror bab teka2 nie...
    tahniah!!

    ReplyDelete
  5. HEHE MMG TERER BAB MENEKA NI KAN

    ReplyDelete
  6. memang pandai bahagian menekaaaaaaaaa!! macam tau semua tempat kat mesia ni..hebat!!

    ReplyDelete
  7. tahniah kak errynn..jom print Pizza Hut Hot coupon. valid hr ni je...

    ReplyDelete
  8. aku dh soh anje banned ko dr join sebrang contest meneka..sekian. :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...