Followers MamaTisya

Wednesday, May 8, 2024

18 Syawal ~ open house + birthday celebration





KL raya sebulan 😁 tiap2 weekend ada jemputan 
so mana yg sempat sampai kita pegi..
almaklumla jln jammed sana sini tapi baju raya takde dh..kasual je


smua menu homemade dr husband adik aku...brownies je dia order

menu nasi putih, ayam goreng, kari ayam, ikan masin



bihun sup, nasi impit, rendang ayam, tauhu begedil
adik aku & husband dia mmg slalu juga amik tempahan 
utk kawasan sekitar kajang bagi menu lunch & menu raya


air sirap


adik aku buat open house + birthday celebration


tisya tidokan baby firas


birthday boy lena plak


time ni aku br smp..adik lelaki aku dh nk balik 
sbb ada nk pegi openhouse lain plak...sempat la wefie dulu


kita wefie dlu...adik bongsu tk smp2 lg time ni
sbb die keje sabtu halfday so lewat la smp dlm pukul 4 mcm tu


adik perempuan aku yg ni pn balik awal juga sbb ada open house lain juga



hah dh bgn birthday boy


almost 13 kg dh berat firas...lenguh dukung :)


aku la paling lambat balik sbb tgu parent & adik bongsu smp



11 comments:

  1. minggu lepas orang pulun buat open house kan nak mengejar minggu akhir syawal..alhamdulillah selesai dah syawal kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlajak raya pn ada lg jemputan openhouse minggu ni

      Delete
  2. 2 in 1 ..nice!! bam bam nya bday boy

    ReplyDelete
  3. Geram tengok Baby Firas. Kakak Tisya ni pandai handle adik ya. Dania pun macam pandai handle adik sepupu.....

    ReplyDelete
  4. memang sgt byk event la masa weekend yg lps..best jer dpt gathering2 mkn2 :)

    ReplyDelete
  5. Meriah open house dan birthday celebration tu. Bday boy comel nya geram tengok pipi.

    ReplyDelete
  6. wahhh meriahnyaaaa! omeynyaa bday boy!

    ReplyDelete
  7. open house sekali sambutan birthday, kira ok la tu kan

    ReplyDelete
  8. comelnya birthday boy...
    happy belated birthday, semoga membesar jadi anak soleh, cergas dan cerdas...aamin

    ReplyDelete
  9. Ya Allah comel nya si Firas yaaa πŸ˜πŸ˜πŸ‘. Rasa nak peluk... Happy birthday baby boy. Selalu sehat dan jadi anak yg Sholeh yaa πŸ€—

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...