Followers MamaTisya

Friday, April 18, 2014

2 bln tk tgk wyg....jom tgk Rio 2...best !!!


last tgk wyg cite The Lego Movie bln 2 aritu
2 bln tk bw tisya tgk wyg...
sbb mmg slalu vkend aktiviti kami layan wyg
disebabkan catuan akhir tu psl lama tk kuar jln2 sbb blk gombak...



disebabkan nk tgk cite ni kt GSC Alamada penuh
so hubbyku booking kt TGV Wangsa Walk la...masih ada seat kosong
spt biasa amik couple seat
booking online trus scan je barcode time nk masuk


bdk2 mesti suka tgk cite kartun ni
actually aku tk tgk yg 1st dlu...tp best gk la yg 2nd ni...
tisya pn sakan gelak...suka tgk time burung2 tu nari2
tp ada gk part sedih...tisya siap ckp.."ayah, tgk mama nangis ":-p
so korang yg ada ank2 tu..bole la bw p tgk cuti sabtu ahad ni

**tgh tgk wyg...ada yg bw ank kecik...dh tau anak tu melalak, bw ler kuar...
ni selambe je dk dlm wyg tu..sian baby tu...
nasibaik seat aku jauh dr tmpt diorang tp kira sebaris la
sure org yg dk sebelah tu tension kn
nasibaik byk musical kn so tk de la nyaring sgt tangisan baby tu
cumanya menganggu la org nk tgk wyg kn
sbg ibu bapa agak2 la kalo nk bw ank kecik tgk wyg...
kalo anak tu bwh sethn masih baby lg rsnye tk sesuai la
kalo anak tk meragam ok je

3 comments:

:: idzwa :: said...

kami dah tgk mase premire screening!

Azura Aziz said...

best yer citer ni.. nnt nk bawak adam.. kami pun dah lama xtgk wayang ;)

Nad MamaZN said...

tu la, kena paham2 sendrik la kan
klu rasa x yakin nak bwk baby masa tgk movie takyah la gi wayang dulu.. ksian kt budak, ksian kat org lain...
klu nak pi gak, kena paham sendri la bgn n kluar kasi baby tenang dulu..ni tak, mmg kena bahan je la ngan org lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...