Followers MamaTisya

Monday, April 21, 2014

Kerabu Maggie & Maggie Celop




korang pernah mkn kerabu maggie??aku 1st time try
hubbyku yg order menu ni
bila aku share gmbr kt instagram...ada yg tnye resepi....ingt aku yg buat...hehehe...
tp aku tgk bahan2nye lebih kurang mcm kerabu mangga
just tkr mangga ngan maggie


ni la maggie celop...slalu mkn mee or meehon celop


menu lain nasi goreng usa & chicken chop
tk silap dlm 3-4 kali dh kami mkn kt Restoran Ezatty ni
lokasinya kt area keramat permai

6 comments:

syawalsimpsons said...

tu la mati2 egat akak yg buat kan

Tina Othman said...

Aduilah memggoda jiwa maggie tu, lama tak mkn maggie tu yg terliur sangat tu

Sidratul Muntaha said...

agak - agak bila ko nk belanja aku makan kat situ ye amy?!
ahahahha
tu la aku nengok pun
nak mtk resepi jugak
sekali tu ko makan kat luar rupanya

Myra Jay said...

Menarik kerabu megi tu, teruih perut berkeroncong ha.. rasa mcm nak bukak posa dengan megi je..heheee

Chekgu Azrine said...

Ala..lapo sgt!!

Budak Kampung said...

iman rjin masak megi goreng 2.mkn sndrik2 sbb kwn memilih xlayan iman maska hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...