Followers MamaTisya

Sunday, April 13, 2014

FM Melaka...saper nak???

STICKY MODE 
(normal entry sila scroll ke bwh ye)

mcm lama je tk wat giveaway...
 aku nk bg FM Melaka kt uols
just jwb 3 soklan di bawah...mudah je


cuba teka no bilik aku stay kt Mahkota Hotel Melaka ni
ada 4 angka tp cuma 2 angka je aku dh bg...so sila teka lg 2 angka
cth jawapan : 9010



brp kali dh aku singgah mkn kt Klebang Coconut Shake yg sedap ni??
clue: sedap sure lebih dr sekali:-p


soklan last...aku akan pegi holiday nextweek...agak2 ke mana destinasinya
clue: bkn overseas :)




terbuka utk FOLLOWERS MamaTisya &
Fanpage MamaTisya


bg jawapan kt entry ini..
yg dr FB nk komen kt blog pn bole..nk komen kt fb pn bole


bole teka byk kali tp 1 komen 1 jawapan

tarikh tutup   b4 3.00 PM @13 April 2014

3  pemenang dipilih dgn jawapan yg tepat & terpantas

good luck uolssss :)



15 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

hahaha... nak teka jugak la...
1. no bilik 9120
2. 10 kali
3. holiday kat kampung

hahahaha... teman main belasah jer...

adna^madhiha^ said...

cuba teka no bilik aku stay kt Mahkota Hotel Melaka ni
ada 4 angka tp cuma 2 angka je aku dh bg...so sila teka lg 2 angka
jawapan :9720

brp kali dh aku singgah mkn kt Klebang Coconut Shake yg sedap ni??
clue: sedap sure lebih dr sekali:-p
jawapan :5 kali

soklan last...aku akan pegi holiday nextweek...agak2 ke mana destinasinya
clue: bkn overseas :)
jawapan :melaka

try p lah noh kot2 betui hihii..best blog akak ni byk menu best2

syawalsimpsons said...

cuba teka no bilik aku stay kt Mahkota Hotel Melaka ni
ada 4 angka tp cuma 2 angka je aku dh bg...so sila teka lg 2 angka
jawapan :9150

brp kali dh aku singgah mkn kt Klebang Coconut Shake yg sedap ni??
clue: sedap sure lebih dr sekali:-p
jawapan :3 kali

soklan last...aku akan pegi holiday nextweek...agak2 ke mana destinasinya
clue: bkn overseas :)
jawapan :PD

Nad MamaZN said...

1. 9220
2. 6x
3. cherating

Nad MamaZN said...

1. 9450
2. 4x
3. cameron highlands

Nad MamaZN said...

1. 9130
2. 5x
3. penang

Nad MamaZN said...

1. 9310
2. 3x
3. balik kelate? :)

idayu096 said...

1.9760
2. 4x
3. melaka

fazilzura said...


ku nak belasahhhhh jgk ni :

1. no bilik 9000
2. 7 kali
3. holiday CAMERON/LEGOLAND/GENTING/PULAU2.

iwishhh iwishhh

Aju Mohit said...

1.9530
2. 5x
3. Langkawi

Nad MamaZN said...

1. 9090
2. 4x
3. gambang waterpark

Nad MamaZN said...

1. 9020
2. 5x
3. langkawi

Nad MamaZN said...

1.9100
2.6x
3.kuching?

Nad MamaZN said...

1. 9050
2. 6x
3. kk

mama tisya said...

Tamat sudah..nantikan pengumuman pemenang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...