Followers MamaTisya

Tuesday, September 22, 2015

Jus buah yg meriah ngan buah & murah @ Anggerik Mall, Shah Alam




aritu tgk geng blogger ayu rafikah up gmbr air jus camni
tanya la kt mana..katanye area shah alam ...
elok sgt la sbb dkt ngan opis kn...last 2 weeks pi la terjah tmpt ni


hah terliurrrr tk uolsssss...segelas hanya rm 3
bg aku murah la..certain tmpt jus tembikai biasa pn dh rm 2-3 kn
ni siap ada buah tgi camtu nasibaik tk jatuh hehe



ni la kedainya...D' Best Cafe....ada mcm2 air buah 
tp utk air yg ada buah meriah mcm aku minum ni
hanya utk jus tembikai & jus mangga je


tgk la..delisha pn tk sbr nk minum jus mangga ni


lps tu order nasi goreng seafood..nmpk simple tp sedap rm 5 tk silap


kedainye sebelah ngan jus buah


so ni la menu kami jus buah, nasi goreng seafood & tomyam


achik aritu kebetulan ada kj area shah alam
lps tu p amik angah ngan delisha lps tu br dtg pickup aku 
lama tk jumpa delisha...lena tdo ngan maklong



kalo uolss nk try, lokasinye dlm Anggerik Mall
berdekatan nk pegi SACC..kalo tktau, sila google :-p
ada food court dlm ni...lpr blk tgk gmbr makanan :-p

6 comments:

ros_reeza said...

menggodalah air dia.. banyak tu buahnya.. memang puash atilah dengan harganya kan :)

eima said...

huuuiiihhhsss menyelerakan la ....

Nad MamaZN said...

okeh dah wasap gmbo jus buah tu kt papazakwan ;)

♥TheOnlyFarah♥ said...

adooooiiii terliur terus..=D

Muhamad Khuzaini said...

Hai nk tnye kedai ni bukak on weekdays je ke..haritu pegi sabtu n ahad sume kedai makan tutup..huhu

mama tisya said...

Muhammad khuzaini..saya tk pasti sbb saya pegi weekdays

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...