Followers MamaTisya

Thursday, September 17, 2015

rezeki di kala JEREBU




rezeki di kala jerebu melanda, ada  6 BE baru muncul 
now ada 12 BE yg tgh running..apa2 pn tq Nuffnang



dh slamat cashout td....awal bln nov nanti baru la cek ke-14 akan dpt



sebelum bercuti hari malaysia, smua staff dpt mask N95 ni...
mask yg mcm ni mmg disyorkan dr yg surgical mask tu
aritu try la pki...lemas plak rs :-p



jerebu rsnye dh kurang skit compare dr lastweek....
lgpn selasa aritu diorang dh wat pembenihan awan utk kurangkan jerebu
pg td smp opis check IPU dh turun skit dr 166 ke 104 tp still lg level tk sihat
pg td pn ujan, hrp berkurangan la jerebu

7 comments:

lieyalatif said...

cayalah amy...masyuk tuuu...lieya semalam baru cek lepas dah lame tak cek...lepas gak nak beli hbag coach sebijik nie...tapi biar le dulu....tgu kepok2 lagi sikit hahaahahah

Suriya Majid said...

alhamdulillah rezeki. tak pernah lagi pakai mask macam tu, perintah berkurung dalam rumah sampai jerebu kurang.

Julia Johari said...

Alhamdulilah murah rezeki mama tisya tau...suka tgk akak ni rajin betul join contest...akak hembus sikit kerajinan akak tu kat julia heheheh tahniah BE akak berderet2...lama x cek

eima said...

tahniahbyk tu be die .....

Bitt (double IS) said...

alhamdulillah hari khamis harini dah hujan...hope kurang sikit jerebu kannn

sheila arshad said...

fuyoooo..banyaknya BE. bak sini selai hahah

Nad MamaZN said...

saya punya cek tak sampai2 lagi .. dah dpt emel dr nuffnang tp rasanya posmen silap anta la ke umh org lain huhu...takde rezki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...