Followers MamaTisya

Wednesday, September 9, 2015

wordless wednesday #279


hah ada yg blum bfast..kalo blum,
 moh layan gmbr makanan aku nk share pg2 ni

last week lunch nasi ayam kukus ayam rempah
ex-bos blanje kebetulan ada meeting kt opis glenmarie
restoran ni seberang jln je dr opis tp kena naik kete..
kalo jln kaki bole gk...cuma berpeluh la skit:-p
nama restoranye Khareyanis

kt opis br pindah if tkde aka jual kuih kt cafe, kena tapau la siap2 dr umh
ni aku tapau menu fav-nasi berlauk ayam goreng



ni masa kejadian blackout ahad aritu
mlm tu biras bw BAKSO utk dinner...

lama tk bli kebab melawati..aritu sementara tgu tisya blk sek, sempat la tapau

lama tk mkn kuih koci...jrg jmpa kuih koci color kuning
ni kebetulan dept finance ada wat jamuan, so kami pn dijemput
ada mcm2 kuih lain tp paling aku suka kuih koci lemak berkrim ni :)



pisang goreng cheese yg menjadi kegemaran rmi
lama tk bli...ni bli yg kt AU2 Keramat dkt Petronas


menu di kala ujan lebat, ribut petir isnin aritu
dpt hirup sup ekor mmg yummmmm


4 comments:

aizamia3 said...

wow.. habis diet ai kalau makan macam ni..

Noriza Abdul Rahman said...

Sedap pula tengok kuih koci tu, jarang nak jumpa yang sedap la kuih macam ni

Azura Aziz said...

laparnya tgk makanan camni... mama tisya mmg slalu suke buat org lapar haha...

♥TheOnlyFarah♥ said...

so sedapppppp! =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...