Followers MamaTisya

Thursday, March 3, 2016

Global Handwashing Day by Lifebuoy ~ Kidzania Part 1

moh aku cite dlu pengalaman tisya 1st time jejak kaki ke sini bln 10 lastyear
sbb byk gmbr..so aku update part by part ye :)



anak ayah...ngan mama tkmo pegang tgn...ngada sgt kn:-p
kami smp 9.30 pg sbb tkmo sesak2...rupanya dh rmi kt kaunter...


dlu2 kidzania ni ada 2 sessi..tp skarang dh wat 1 sessi
so senang la...bole bekerja dr pg smp mlm


nasibaik kami menang contest...so terus ke level 2 utk redeem tiket
tkyh sesak2 kt kaunter ni


aku menang tiket aritu sempena Lifebuoy Global Handwashing Day 2015



ni la tiket yg aku redeem...utk dewasa rm 28.50..utk kanak2 rm 56.25
so total utk tiket rm 113.25...jimat dh sbb menang contest kn
tp kalo tgk rege tiket kt website lg mhl...tk silap kalo utk aku 3 beranak ni dlm rm 140++


lps dh dpt tiket tu, diorang akan bg tagged utk pki ni sbb diorang akan scan nanti


utk bdk2 diorang akan dpt cek bernilai rm 50 
so kita cash kn cek tu kt bank dlu...so dpt la duit kidzo ni
tgu aku update entry tisya bekerja...tk silap lebih kurang 10 pekerjaan die merasa

2 comments:

Julia Johari said...

Untung menang contest byr sikit je kan...weeeeeeee...best la kidszania...mmg kena pi awal kalau tak mujur nak beratur tggu giliran anak nak masuk

idzwa kamaruddin said...

kidzania kene repeat 2 3 kali baru puas hati kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...