Followers MamaTisya

Thursday, March 24, 2016

Kek keladi layer utk cucu2 kesayangan umie




lps abis tgk  Boboiboy The Movie aritu, singgah gombak sbb adik2 aku rmi blk 
mama ku buat kek keladi layer utk cucu2 kesayangan
last mkn kek keladi mamaku buat dec 2014...skarang mama ku ada amik tempahan...


cucu2 umie yg tk sbr nk mkn kek keladi layer


eh ada photographer cilik...ikut jejak maklong..snap gmbr kek dlu sebelum mkn :-p
dahi tu bertampal, terkena bucu meja sebelum tu....
melalak juga la...dpt kek br ok


kusyuk lisha & yaya layan kek keladi layer


aisyah rani anak buah aku lama xjmpa...now dh nk masuk 3 bln


bila dh rmi2 ni, mmg pantang nmpk camera....jom wefie :)


5 comments:

Lea Ismail said...

kek ni perisa keladi ke memang masukkan keladi dalam tu. nampak macma sedap je. kalau kat kuching selalu jumpa talam keladi berlauk

Julia Johari said...

meriah mak tok buat kek keladi hehhe ramai yer cucu mak

eima said...

eh ada kek yam ?? baru tau ni rasanye mcm mana mcm besh je

lieyalatif said...

ish dah lame laa amy tak mkn kek keladi ni...sedap tau...tapi kalo beli kene amik 1 slice jek sbb anak2 tak suke...cube kalo flavor coklat...laju je laaaaa...heheehhhee

el said...

macam eskem je kek tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...