Followers MamaTisya

Friday, March 18, 2016

jalan-jalan Aeon Mall Shah Alam ~ byk tempat makan menarik :)



salam uolssss.....spt aku war2kn aritu Aeon Mall Shah Alam dh buka 10/3/2016
setelah seminggu baru sempat aku jejak  kn kaki smlm
meriah juga...tpt mkn pn byk....tu yg best hehe
mujur dkt ngan opis..so bole la singgah lunch time kn


aeon mmg tmpt fav aku shopping :)


selain dr aeon ada mcm2 kedai lain lg...yg ni sempat aku snap smlm


skarang kt jepun tgh musim sakura...so kt sini pn decoration byk bunga sakura
restoran jepun pn byk juga


food avenue pn besar


ni kt bahagian supermarket...kt sini pn ada tmpt mkn juga 


redvelvet cake fav aku pn ada...skarang ada promo tu..bli 2 only rm 16.30
biasa rm 9.90 utk 1 pack




ni br sebahagian tmpt mkn yg aku sempat share ngan uolssss...ada byk lg



parking pn byk dlm 2400 space aku bc ...stakat ni parking masih free
H&M & Uniqlo tu coming soon opening nya


r

sblum blk selfie sekeping :)


hah ujung minggu ni bole la uolssss jln2 ke Aeon Mall Shah Alam yg baru buka ni
landmark, MSU, tesco & stadium...mmg senang je 
ada sales & promo smp end march ni...slamat shopping uolsssss

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...