Followers MamaTisya

Monday, May 16, 2016

Farewell lunch @ Restoran Homst, Seksyen 13 Shah Alam



khamis lps kami mkn beso sempena staff yg vss cz jumaat lastweek dh lastday
kalo vss aku apply aritu lulus, maknanya aku pn lastday lastweek 
tp rezeki aku masih di bernas ...ok...moh ler kita mkn2 meraikan yg mana nk meninggalkan company


antara yg hadir...ada 2 org yg tk dpt join sbb ada hal


sebelum mkn posing dlu :)


my bos yg tgh sendukkn sup tu...slh sorg yg akan meninggalkn company
so aku dpt bos baru la nanti...sepanjang 14thn aku kj
dh 6 bos aku bekerja...hrp2 bos baru ok la nanti


meriah menu nya...ni aku order utk set 10 org
butter prawn, tofu thai sauce, lala soup, chili crab, salted egg soft shell crab
siakap lemon steam, kailan ikan masin, air sirap limau & ice lemon tea...dessert buah mangga manis



total mkn tu dlm rm413.60 sbb ada add on menu lain
 kitorang collect duit tp tk brp nk cukup so bos topup :) tq boss 
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v

v
v
v

kebetulan khamis tu busday slh sorg staff
so tempah kek skali la



yg di rai kan...ni 3 org yg bajal meninggalkan company
ada 5 smua tp 2 lg tk dpt join sbb ada hal


layan kek plak....


byk outletnya..bole tgk kt website aku bg 



antara pilihan menu..mcm2 ada


dlu pernah mkn outlet TTDI tp certain menu ada yg tk brp sedap
tp kt shah alam ni smua sedap belaka..kenyang smp mlm
paling aku suka menu ikan & ketam tu
yg kt menu ketam ada mcm bulat2 tu...roti tau..cicah ngan kuah tu sodap
so kalo nk dtg rmi2 sila booking ye

more info bole tgk website http://www.homst.com.my/

9 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...