Followers MamaTisya

Tuesday, May 10, 2016

BTM Bowling Challenge @ Wangsa Bowl


ahad lps ada tournament bowling tabung haji dept adik ipar
ada beberapa team tk cukup pemain so bole invite org luar utk join


byk hamper bersusun tu...smua group akan dpt adiah
tk silap ada 20 group...adik ipar aku jd emcee...yg tgh baling bowling tu big bos die


sebelum start main kita selfie..wefie dlu :)


lama tk membaling...last main bowling dec 2015 aritu ngan geng2 aku


dlu adik aku tgh peknen so tkdpt main...kalini die dpt la join
suami isteri kaki silang nmpknye :)
kalini hubbyku tk join, so adik lelaki aku la join


ni score group kami...adik ipar aku ltk nama aku ERYN 
slalu nama ERYN ni geng2 alam maya je yg panggil :)
tkde la terror sgt...tp nasib2 gk dpt strike tu...hehe


alhamdulillah group kami dpt no 3...individu lelaki dpt johan...individu perempuan dpt no 4
smua group dpt hamper..besar & kecik je
nasibaik yg individu dpt medal tu utk top 5...kalo adiah smp top 3 tk dpt la hehe:)


kira rezeki mother's day la kn...alhamdulillah
bole tahan berat hamper ni


anak dara nk posing juga ngan medal mama menang




tq shidan & angah...nanti invite lg tau :)


sape lg nk ajak main bowling :)

5 comments:

  1. lama x main boling tauuu huhuhu
    w/pun x pandai main..tp boling ni best sbb x pandai main pun kdg2 boleh strike ekeke
    tahniahhh

    ReplyDelete
  2. kita pun dah bertahun tak main boling tau...hhuhu
    neway tahniah ye!

    ReplyDelete
  3. BESTNYER......lama xmain bowling ni

    ReplyDelete
  4. lama dah Alycia tak main bowling..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...