Followers MamaTisya

Wednesday, May 4, 2016

rezeki di kongsi dengan family...meriah menang bantal :)


so aku soh family aku join juga...
walaupun hanya menang small pillow tp happy diorang






ms time busday aku aritu...rezeki menang bantal nama hubby, mama & husbandnya
angah plak dpt voucher rm500





ni adik ipar aku menang...mula2 die tk caya, sbb asyik dpt i'm sorry
tp bila dh menang br percaya :-p


vkend aritu kebetulan diorang nk blk gombak


yg mama & adik aku ni mlm dh nk tutup p redeem


utk grand prize adiahnya katil 29K....lebihkurang mcm aku posing ni la
so kita amik feel, moga2 ada rezeki menang katil kn :)
tilam plak 17 inci..giler tebal...tp yg dlm gmbr ni 15 inci


kwn2 yg nk join & dpt adiah mcm kitorang....bole bc syarat2 kt FB MFO
spin & win ni smp end may 2016...cpt join...rmi dh kwn2 dh menang
tp utk yg dlm kl je la sbb bila nk redeem kena bw hp korang
kalo yg luar kl tu jauhhh la sbb tmpt redeem kt ampang, pj & subang je

3 comments:

  1. Saya pun menang cash voucher Rm500..Nak reedem x leh sbb sy dok penang:-)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah tahniah, cantik bantal tu

    ReplyDelete
  3. Perghhhh terbaik...rajin tau akak kita join...suka tgk akak rajin...nak serap sikit ilmu rajin tu kak...bantal dorma wowwwww

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...