Followers MamaTisya

Monday, May 30, 2016

lunch @ Belanga Empire Shopping Gallery


jumaat lps geng lunch ajak ke empire
diorang nk cr brg kt sini
pastu singgah lunch kt Belanga


ni kali ke-2 aku mkn sini...yg 1st dlu ngan bff



ada mcm2 pilihan...tp rege dh naik


minuman fav aku nusantara ice blended...sedap..dlm tu ada snowball
nk tgk rupa snowball klik entry ms aku 1st time mkn dlu
kalini xnmpk lak snowball tu...rm 14.80 ...last year minum rm 12.90


nasi kerabu ayam percik...portion mmg beso & sedap
licin aku mkn sbb pg bfast kuih je sbb tu laparrrr...kenyang smp mlm :)
rm 21.70...lastyear rm 18.90


zati mkn laksam rm 18.30 sedap juga


cyana mkn nasi goreng belacan sedap juga rm 19.40


sementara tgu bil..kami posing dlu..cantik kerusi ni...
rs mcm kt lobby hotel tgh tgu ms nk check in :)


kt entrance pn cantik gk ...moh posing lg :)



bertiga je sbb 2 bff aku cuti

4 comments:

Eliss Mie said...

boleh tahan jugak harga kat situ yer. kalau tak sedap memang tak repeat lah yer.

eelobor said...

makan banyak....tapi maintain. pandai dia jaga... hahahaha

idzwa kamaruddin said...

aaaa mengancam nyerrr !!

Julia Johari said...

Dengan portion menu tu banyak betul...mmg wajar harga tu kak...julia suka kalau bayar harga makan yg banyak dengan harga mahal sikit x kisah...janji bila keluar dari kedai tu kenyanggg hahaha...sedappp sungguhhh belanga ni ye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...