Followers MamaTisya

Friday, May 20, 2016

Pensonic Pre Ramadhan Dinner @ Restoran Rebung Chef Ismail


selasa lps smua pemenang chefmailmasakbersamapensonic
dpt jemputan ke Pensonic Pre Ramadhan Dinner 
lokasinya kt Restoran Rebung Chef Ismail


utk yg belum tau lokasi Restoran Rebung Chef Ismail 
bkn lg kt bangsar tau....sila tgk alamat baru ni ye


aku antara yg awal smp..moh la selfie dlu :)



tk lama lps tu food blogger Maha smp...apa lg jom snap gmbr food


dh kata food blogger, wajib la ada gmbr ngan makanan kn
gmbr dr dslr Maha



antara hidangan yg disajikan sempena ramdhan yg bakal tiba nanti...mcm2 ada



yg ni plak kt ruang sebelah luar..byk juga pilihan makanan



buffet ramdhan kalo tkde kambing tk sah...ni antara menu yg sempat aku snap



pemenang chefmailmasakbersamapensonic  ada 7 org tp sorg tk dpt hadir


Chef Mail kata...jom posing dengan bakal chef :)
kalo nk menang adiah dr Pensonic


kami bersama chef mail, chef florence tan & media pn ada aritu tv3 & hypptv
sempat selfie dgn pengacara tv3 Nurfarahin Jamsari...mula2 tk cam sbb nmpk susut muka die
TQ juga utk team Pensonic 


kwn2 yg nk merasa buffet ramdhan kt sini
bole contact number spt dlm gmbr di atas


dpt gift lg dr pensonic...sukaaa..cute kettle...tk test lg..

9 comments:

Norliza Nordin said...

Owhh kat bangsar tu dh xde eh..

Azura Aziz said...

wahhh seronoknya lagi2 dpt makan mcm2 ;)

Raihanah Ahmad said...

nampak sedap semuanya

Julia Johari said...

Restoren ni memang dekat dengan parlimen kak...dulu pernah makan kenduri dekat restoren lama dia dulu2...perghhhh terbaiklah boleh jumpa florence tan tu kak...saya admire gila dengan dia sebab dia kalau masak dalam TV memang kagum...sedap2 yer lauk tu semua...tahniah sis...happy sgt murah rezeki betul...syukur nikmat haaa alhamdulilah :)

el said...

mmg cute kettle tu laaa
best dpt mkn kat restoran rebung tu

Nad MamaZN said...

oo dah pindah ke restoran ni.. tgh2 kl la pulak huhu..
kettle comel!

Norhayati Mohd Isa said...

Ohhh bestnya..
Meriah sungguh makanan MT..

deq noor said...

banyaknya pilihan makanan... lapar terus perut ni. huhuhu...

Sharinginfoz said...

Tak pernah cuba lagi bilalah nak terjah ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...