Followers MamaTisya

Thursday, May 26, 2016

menang cash RM 200 dan pakej SPA ... TQ koolfm :)


contest mother's day mmg la byk
mana yg senang aku join la sbb gmbr ngan mama aku byk juga
cuma kalo yg jenis kena slogan pjg2 tu amik ms skit nk join
sbb nk pk slogan...aku bab slogan lemah skit tp kalo adiah best...kita try la kn :)
contest dr koolfm ni lain skit...sbb kena send gmbr ngan ibu mertua
aku tk byk sgt gmbr ngan ibu mertua...tp ada la skit utk join contest ni


alhamdulillah gmbr aku send ni shortlisted 5/5
ingtkan dh tk menang sbb tkde dpt msg apa2
tp 18/5 aritu aku dpt cal dr koolfm
yg aku slh seorang pemenang contest #ibumertuakoolfm :)


ni la gmbr yg bertuah tu..

tk sbr nk pi SPA ngan MIL aku nanti...dan best sbb dpt wang tunai juga:)


*kemenangan ke-21 utk 2016

2 comments:

  1. wahhh mesti MIL happy kan .. menantu bertuah

    ReplyDelete
  2. Lame nau xmenamg contest.. Mood contest mcm dtg balik.. Mane2 contest ade nt tag liza eh.. Amek aura akak sikit yg selalu menang ni.. Btw tahniah kak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...