Followers MamaTisya

Friday, May 27, 2016

DagingMerahLoqStaq @Mutiara Damansara


aritu msk JJCM DagingMerahLoqStaq ni 
dh buka 1 cawangan lg...cawangan pertama kt Kg Sg Penchala
tp aku tk pegi yg sana...aku pegi kt cawangan yg baru buka ni
sbb adik aku dh pi yg cawangan Kg Sg Penchala tu kecik je tmptnya
so kalo nk mkn terhad mejanya....kt mutiara dsara ni beso skit and nmpk lebih selesa


konsep order & byr...ada pilihan daging and ayam...rm 6.50 each
air tu free..bole la nk minum byk kali
kami antara awal juga yg smp...kebetulan aku ada hal sekitar area sunway damasara
so kira trus lunch sini la..dlm 11.30 kami dh smp...org tk rmi lg


ni la DagingMerahLoqStaq ..kami dua2 pilih daging
aku pn mmg suka daging masak merah..ada kuah+ air asam...sedap
aku minum air jagung...ayu minum air sarsi


jemput mkn :)


ayu ni slalu sgt dh mkn DagingMerahLoqStaq
smp tokey Zuan tu dh kenal dh


utk yg tktau, DagingMerahLoqStaq ni milik Zuan Bikin Panas
kebetulan tokey ada...moh selfie skit
wife & ank zuan pn ada juga ms kami tgh mkn


ni ada promosi sempena pembukaan cawangan baru ni
so apa lg uolsss...bole la terjah DagingMerahLoqStaq


landmarknye balai polis mutiara damansara
guna waze je insya allah smp


more info bole tgk IG dagingmerahloqstaq
start buka kul 11...mmg cpt abis...so uolss nk dtg mkn, jgn lambat nanti abis awal :)

3 comments:

  1. Allahu
    amy oiiii senak perut iols dah ni..lapaq..tgk dia pya nasi ngan dgg tu perghhhh tak tahan

    ReplyDelete
  2. wah, mcm menarik jer daging merah ni..

    ReplyDelete
  3. Jauh yer nak pi makan...huwaaaaaaaaa...daging merah loogstaq tu nampak win sgt...huhhhh kalau lahhh dekat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...