Followers MamaTisya

Friday, November 4, 2016

Old Malaya Kopitian @ Seksyen 7, Shah Alam




awal oktober aritu ada meeting ngan staff sabah & sarawak
lps abis meeting kitorang lunch kt Old Malaya Kopitian @ Seksyen 7, Shah Alam
area seksyen 7 ni byk tmpt mkn...tmpt shopping butik2 pn byk


unik je menunya...mcm buku sekolah
ada mcm2 pilihan air & dessert


pilihan makanan pn byk..western, paasta, mee, roti, nasi dan mcm2 lg



gmbr wajib tuan umh, mesti la ada kn
ain time ni tgh sarat dh...now die tgh pantang...dh slamat deliver baby girl akhir oct aritu


limau ais, sirap limau, soya cincau , limau asam boi pastu ada teh tarik panas


aku punya air lmbt skit smp ~ chocolate blended 


kekenyangan smua


nasi ayam


nasi ngan asam pedas


nasi ayam penyet


nasi goreng  + fish & chips


ni menu aku ~ seafood carbonara
nmpk menarik tp tang kuah tu cairrrr sgt


deluxe platter ~ ada sosej, ayam, daging tp mcm liat skit


sago gula melaka sedap


kalo nk mkn kek pn ado


kalo snap gmbr pastu upload kt instagram tagged kwn2
bole dpt diskaun 10%


so ni la total bil kami mkn aritu, ada tapau mee goreng mamak 
utk opismate sorg coz die xdpt join...total bil tu dpt juga 10% diskaun

6 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Walaupun dekat dengan rumah CH ni MT..
Tapi tak pernah masuk..
Tengok makanan tu sedap2 belaka..
Harga pun boleh tahan ye :)

Gieyana said...

Menariknya beb.. Cfm Best ni..

Norliza Nordin said...

wahhh cam sedapppp

Nory Zoulkefle said...

wahhhh best2 jugak menu dia.

Mila Ahmad said...

memang nampak cair sangat kuah tu.macam susu lak hehe..

PinKy MoMMa said...

alamak terliur tengok choc blended dengan sagu gula melaka tu..nyumss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...