Followers MamaTisya

Monday, December 5, 2016

Apam Balik Sg. Besar @PKNS Shah Alam


aritu pi SACC Mall seberang tu PKNS...bff aku ckp apam balik sg besar ni sedap


yg crispy ada..yg tebal ada



ada mcm2 jenis , bole ltk pisang, cheese, strawberry, jagung dan mcm2 lg


plastik nye pn ada logo khas


sedap...mkn panas222...yg penting jagung byk
aku tk suka beli apam balik yg kedekut jagung hehe

9 comments:

Julia Johari said...

tudia jagung byk dalam apam balik tu aduhaiiiii lapar pulak tgk...mkn panas2 wahhh nyaman tekak ni...adoii mana nak cari kt opis hujung dunia ni kak hahaha

wahida said...

wah...i yg org sungai besar ni pun tak tahu ada apam balik sungai besar ni...hahaha...adoii...

Fieda Zan said...

sedapnyer..nanti nak balik jalan mana yer..sebab 3 jalan nak balik rumah semua ada pasar malam.. tapi jalan jauh ada pasar malam yg jual apam balik jagung yg bestttttt...

FarahGlanzDotCom said...

eh sama la kita..kalau beli apam balik mesti request nak jagung byk2..;p

Intan Saffyna said...

hi, saya datang singgah sambil follow sini :)

Warisan Petani said...

Apam balik memang sedap dimakan panas2.
kalau dh sejuk,kureng sikit.

LYAfrina said...

wahhh..nampak sedap nih..

Amanda Suria said...

Alaaaa...terus rasa nak apam balik ada jagung banyak....

Nory Zoulkefle said...

nory suka apam balik camni...gebu manis gituuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...