Followers MamaTisya

Friday, December 9, 2016

sedih episod 20 #7harimencintaimu semalam :(


ramai yg sedih tgk episod smlm kn...aku siap nangis lg..seperti biasa hubbyku ckp kt tisya...
hah icha, tgk la mama tu, kalo tgk drama sedih, xnangis, xsah :-p
ni smua salah mak leha....haha tp mia pn keras ati...sian alisa & ri




 "Hina sangat ke Ri ni bah sampaikan anak Ri pun tak layak untuk dapat susu ibu dia. 
Anak Ri pun dia tak nak tengok. Kesian anak Ri bah. Tergamak ibu dia jadikan dia anak yatim. Kesian Alisa bah. Ya Allah kau kuatkan aku. Kau kuatkan aku menghadapi dugaan-Mu ini"



xsbr tgu nextweek sambungannya

4 comments:

admirenaa said...

akk pun hati tisu hihi blh la geng ngan awak hehe

wahida said...

i pun jenis kalau tgk part sedih mmg akan meleleh air mata sampai kena buli ngan hubby...sabo je la...hahaha...

Inani Hazwani said...

Huwaaa memang sedih. Semalam tengok sampai nak nangis. Huhu

Mila Ahmad said...

memang sedih gila kecian alisa. mengalir air mata bila ri ckp macam tu. lakonan terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...