Followers MamaTisya

Friday, June 23, 2017

Persiapan Raya 2017 & Jalan TAR yg meriah sokmo menjelang Raya

hah camne persiapan raya korang...
tinggal beberapa ari je lg nk raya kn...ada yg dh smp kampong ke?? ke masih bekerja
actually persiapan raya thn ni ingt nk pki bj mana ada je
sbb masa tu xsure nk blk raya klate or tk..kalo takat ry kl pki je la mana ada



utk ankdara aku bli online bj raya nya...kemain design ala2 minaz gtu
rm 55 bj ni..actually xpernh bli bj ry online
ni pn gamble je sbb riso tk ngam...bila seller bg ukuran tu, bole pilih la nk amik size yg brp thn
aku amik size 11thn sbb ankdara aku tinggi..kn amik ikut umur die 10thn takut senteng
smp2 je bj aritu...alhamdulillah ngam cumanya labuh je la...so aku pi potong la skit



ni sandal yg bli kt H & M aritu rm 59.90
dh la tgal sepasang ni je..mujur size 34 ni ngam ngan kaki tisya

 

ni mama aku blikan tudung kt cucu2..tisya dpt yg ni..matching la ngan bj raya die tu

 

hubbyku thn ni nk pki Kurta...die p Jakel aritu ngan MIL
bli Kurta Aaron Aziz ...rm 70 time happy hour

 

aku punya bj raya xberhajat pn nk bli...pastu aritu kt aeon setiawangsa ada yg ala2 minaz
anakdara ckp, eh bj mama nk sama bj icha
bole tahan mhl gk bjnye ...dh tawar2 dpt la rege rm 230 dr rm 259

 
ni aritu p Jalan TAR sebelum puasa....ada bli jubah design pucci ..rm 69
v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v


v
v
v
v
v

v
hah ni kelmarin p Jalan TAR dlm 1 pg camtu
mmg suka pi mlm sbb kalo penat bole minum kn
kalo p siang , bole tahan panas
lama dh tk pi Jalan TAR menjelang raya..tk silap last pegi thn 2014

 
kt Jalan TAR ni lg nk dkt raya lg byk lelong
masa aku p tu...ada lelong bj kurung pahang 6 pasang rm 100
tu tgh viral skarang butang bj melayu keris rm 50 lelong ..tk sure rege sebelum lelong brp
aku just bli shawl je


 berdua je senang...tisya dh lena awal ...lgpn xsesuai la nk bw ank ngan org rmi kn
meh tgk video aku update time tgh jammed ...nasibaik kete kecik senang nk parking
mula2 nk parking dkt area Jakel tepi jln ..
pastu dtg la mamat sorg ni naik moto katanya kena byr rm 10
padahal mlm2 mana ada kena byr pn so xjd la parking situ...
kitorang parking tmpt lain tp tepi jln gk la

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on

4 comments:

  1. wahhh...semangat nya ke JALAN TAR. Bila la last pegi sana. Dah lupa coz lama sangat tak pegi. Tak sanggup nak pergi dah. Kalau nak pegi pun kena ada semangat juang yg tinggiiiii! HAHAHA

    ReplyDelete
  2. Seronok kan shopping kat jalan tar...banyak pilihan...tapi kami pun online je tahun ni..haha..tuptup barang dah sampai depan umah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...