Followers MamaTisya

Thursday, June 8, 2017

Teh Ais yg Q panjangggggg...sedap ke????




hah smlm aku singgah lg bazar ramadhan setiawangsa..tgk mcm xbrp pjg sgt lg
lebihkurang 10org tgh Q..so moh ler Q kn..nk gk try teh ais ni



bila smp kt dpn ni..tgk2 stop, rupanya depa tgh refill yg baru
mujur refill kalo tk, xdpt la merasa kn


hah cuaca panasss....tgk teh ais tu aduhai..menguji keimanan
ada yg letak cincau tp aku bli yg tk letak cincau sbb aku xbrp sgt mkn cincau



rmi yg tanya sedap ke teh ais tu....bg tekak aku xbrp KAW 
tp bila dh cuaca panas ni, abis juga la kn 1 jug tu
lg 1 jug tu air jagung...dua2 air ni rm 3
tp air jagung yg aku beli aritu lg sedap ..yg tu mhl skit..air jagung madu rasanya rm 5


menu berbuka 12 ramadhan...hubbyku masak nasi kerabu, ayamgoreng kunyit & ikan celop tepung
MIL buat solok lada, aku tlg potong ulam...pastu panaskan rendang paru nana


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...