Followers MamaTisya

Monday, July 17, 2017

8 Syawal ~ Puding Caramel fresh from oven


cite raya kt kampung tksempat lg nk update..moh ler layan cite openhouse di KL
KL kn raya sebulan...tiap2 minggu xpayah masak sbb ada jemputan open house
ni p beraya rumah family biras


hah dessert fav ni...puding caramel..biasa tgk org buat yg kukus...ni biras aku bakar buat thru oven



hah fresh from oven puding caramel ni
aku pn tk pernh try lg buat, tgk la ada kesempatan nk try nanti


biras aku masak nasi arab...yummm


ada lemang, rendang ayam, rendang daging, 
nasi impit, kuah kacang..sambal paru pn ada


yg puding caramel dlm bekas kecik2 ni sekejap je licin..
tu yg dlm oven biras aku tambah lg 2 bekas


tisya ngan cousinnya...yg 2 org lg tu kwn sekolah cousinnya



ni tisya snap gmbr ayah & adik ipar aku....katanya mama, ayah tengah "Brother Talk"

4 comments:

- dieyana - said...

rayakan sebulan..hihihi..org kl beraya...mcm tu lah kan... sabtu ahad, tk pyh msk..hahha..

pudding caramel biasa buat yg kukus, kalau bkr, jd mcm mn tu...

idzwa kamaruddin said...

best nyer ! meriah raya wehhhh

Azura Aziz said...

sedapnya menu.. haha pandai yer tisya mengata ayah..

Julia Johari said...

Brother talk...hahhaha port orang laki suka lepak jauh dari bini bini...apa yg di sembang tu kan hahaha tisya dengar tak tu hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...