Followers MamaTisya

Thursday, July 13, 2017

Cantiknyaaaa rumah ni :)


1st time aku pegi beraya kt rumah cantik ni thn 2013
lps tu kali ke-2 thn 2015...so thn ni adalah kali ke-3
biasanya akan dtg sini 1 syawal...rumah cantik ni kt area Pasir Mas
pernah masuk rancangan NONA Tv3



ownernya kwn pada Papa & Mama ku
suka tau tgk rumahnya yg konsep tradisional + moden
3x dtg beraya rumah ni mmg port sama la tmpt posing :)


menu yg dihidangkan ...ada nasi arab , roti cicah gulai kuzi, meehoon goreng,
ketupat palas , homemade jeruk mangga



tuan umh yg sebelah adik ipar aku tu
teh tarik tu sodap....selain ada air botol tu



mama ku pn suka wat jeruk mangga camni



dh selesai menjamu selera, apa lg..moh ler bergambar :)



adik-beradik perempuan aku..yg sorg lg blk klate raya ke-2



anakdara nk nyelit juga



bersama tuan umh yg tudung pink tu
tisya pn dh nk sama tinggi ngan tuan umh :)



kita ootd skit kt umh cantik ni :)

hah bkn senang hubbyku nk bergambar sama berdua ni
mujur die nk bergambar :-p



dh alang2 tu kena la posing bertiga juga kn :)

hah sebelum ke kete posing kt laman plak...cantik lanskapnye
mmg luas tau kawasannye....mmg cantik utk berphotoshoot


with anakdara kesayangan




eh last ada lg gmbr bertiga :)


8 comments:

- dieyana - said...

cantik, pasir mas belah mana ni ya? sebab rmh kite pun kat pasir mas...hiihi, tk pernh tgk rmh ni...

Inani Hazwani said...

Cantiknyaa rumah macam tu. Memang jadi tempat bergambar lah kan. Heheh :)

Aisya Ismail said...

cantiknya rumaah..

farhanna jafri said...

Jarang tengok Nona so tak tahu rumah mana tapi rumah ni cantik sangat. Kemas tersusun pulak tu.

Azura Aziz said...

suka tgk style rumah tradisional mcm ni..

wahida said...

cantik...

mmg puas posing kalau cantik mcm ni...

Raihanah Ahmad said...

memang cantik la, rumah lama atau rumah baru ya?

Delimasari said...

banyaknya makanan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...