Followers MamaTisya

Friday, November 7, 2014

Pisang Goreng Cheese @AU2 Keramat


pisang goreng cheese coklat.....makan panas2...mmg sodap...
lg byk cheese & chocolate rice lg sodap






mmg rmi yg membeli....aku baru try 1 bekas ..tgk org bli 2-3 bekas



lokasi kt dpn petronas AU2 keramat....baru jugak la gerai ni


1 bekas ni rm 5...ada dlm 10 keping pisang

8 comments:

suhailah hamid said...

Fuh hrga boleh thn mahal jg ye.

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam sis,
alaaaaaaaaaaaa..
kat Penang tak penah jumpa sob3
teringinnyaaaaaaa

aIEn said...

ermm sedap ni....tp kalo wat sndr lg bebaloi kot =)

kehidupan sihat said...

tak tahu pulak keramat ada goreng pisang cheese..tapi apa yang tak ada kat keramat kan..hehe..

time balik keramat,kene cuba ni..

Abang Bear said...

sedap ni tapi takleh makan selalu.... nanti kena kencing manis... (peringatan buat diri sendiri) untung kat KK tak banyak orang jual

mama balqis said...

nampak sedap... tak pernah lagi makan pisang goreng cheese. pisang goreng biasa yang ditabur dengan cheese ke?

Sharinginfoz said...

Memang jadi trend skrg ni, not bad rasanya

Syahirah Zara said...

Ade lagi ke? Kat keramat jual tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...