Followers MamaTisya

Thursday, November 27, 2014

Schneeballen @ MAHA



unik nama dessert ni Schneeballen
dlm bahasa german yg bermaksud Snowball
crunchy dessert ni


ada mcm2 perisa tp kalo nk mkn kena ketuk dlu


ni la rupanye..skali tgk mcm bola takraw..hehe
produk ni keluaran Felda..blum ada di pasaran
1 biji tu diorang jual rm6 tp aku tk bli pn..just try die punye tester je
aku suka flavour yg strawberry tu
korang kalo singgah MAHA , bole la cr booth Felda kalo nk bli

7 comments:

Shark Kay said...

dari FELDA ker..
nampk cam mnarik jer.
ingt omputih punya tadi.
hehe.

aIEn said...

weekend ni ke MAHA mmg JJCM je la nmpk nye =p

Chekgu Azrine said...

Dapnya...

Eda Ejai said...

kene ketok dulu ek.. keras sangat ek bende tu..

Falsya said...

Kemain ssh nak menyebutnye..snowball gak senang..hehe

Time Traveller said...

Nampak menarik macam mana la boleh tgk jer tak terbeli hahaha.. :P

*kalau saya dah kalah dgn godaan makanan hahahahaha :P

syawalsimpsons said...

akak...saya kalo datang blog akak...mmg heaven rasa tgk semua makanan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...