Followers MamaTisya

Thursday, November 27, 2014

Sengkuang Calit @ MAHA



korang ingat tk sengkuang calit ni...skarang mcm susah nk jmpa org jual
time kt MAHA aritu aku jumpa booth jual sengkuang calit ni


mmg rmi yg tgh Q nk bli sengkuang calit


bole pilih nk original or spicy
aku pilih sengkuang calit spicy rm 2..yummmmmmmm
dlu2 time sekolah 50 sen je kn


ni gmbr smlm...kali ke-2 layan sengkuang calit sedap ni
sbb smlm kn dh lastday bertugas...tu yg bli lg :)

6 comments:

suhailah hamid said...

Feveret nih...

syawalsimpsons said...

mmg ni je la makan zaman sekolah ni...abis sekolah je carik pokcik tepi pagar sekolah jual ni...

aIEn said...

seekend ni g MAHA blh ar try =)

nor nazliana said...

SOS DIA ADA JUAL ONLINE

ieda abdullah said...

makanan zaman sekolah dulu dah kembali femes...dok tunggu ada dak org nak jual ais kepal.

Time Traveller said...

Fikir seketika bila last makan sengkuang hahahhaa... bertahun lama nya sudah :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...