Followers MamaTisya

Friday, November 21, 2014

Magnum Ice Cream RM 9.90 per stick


kalo eskrem Magnum yg biasa kita mkn tu murah skit...
yg mahal ni sbb korang bole style eskrem Magnum korang....bole ltk mcm2 toppings


gmbr2 ni dr FB Magnum Malaysia


ni time Magnum KL baru buka 14 Nov 2014 aritu
500 yg terawal dpt eskrem Magnum free yg korang bole customized 
pjgggggggggg tul Q...nasibaik midvalley jauh dr aku
kalo dkt, aku slh sorg gk yg Q...hehehe

nanti bole la nk try eskrem Magnum ngan mcm2 topping ni
kt Magnum KL @ Mid Valley ni
kt tingkat 3 berdekatan ngan wayang GSC tk silap

8 comments:

QUEENPINK said...

Beli aiskrim magnum kat 7 eleven..pas2 beli bahan design sendiri.boleh letak apa yang kita suka :)

aIEn said...

uihh mahal nyeeer.....

JaSSNaNi said...

siott mahal.. beli yg dalam tuperware tu lah.. dapat lagi besar.. hehehe

Cik Sibuk said...

Amboiii mahalnye! Tu dah bole beli nasik berlauk tu. Mkn aiskrim sebatang pun lom tentu kenyang.

amiey lee said...

lemah tull kalau nak g midvalley heeeee

aku tak suka sbab berpusingggg

Tihara said...

aumm sedap nyer ^_^

::EIDA:: said...

nangis tgok barisan orang beraturrr hihihihihi

LZ - The Blog Owner said...

Aduhai meleleh air liur tengok aiskrim Magnum yang menawan kalbu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...