Followers MamaTisya

Tuesday, January 6, 2015

cuti bersambung sambung :)


dpt dr whatsapp group.... thn 2015 byk gk cuti bersambung2
so bola la jimat cuti uolsss kn...slamat plan cuti masing2
aku cuti byk gk sbb campur yg dr thn lps kn
tp tktau la nk cuti2 tu..sbb thn ni rs nye akan lebih kerap outstation...huhuhu
tp cuti thn lps kena abiskn by june 2015
hrp2 dpt la luangkan ms skit utk holiday
 tp tu la..nk cuti2 pn tk tenang kalo dpt cal dr opis kn

7 comments:

Mama Zharfan said...

bagus ni

Jueliza Jamani said...

Hahaha pandai ehh.. jue pun buat macam ni jugak.. hehehhe

Falsya said...

Kite kan sebelum masuk tahun 2015 dh tgk kelender cuti utk tahun 2015..hehe

Lynn Hamzah said...

dah boleh plan cuti cuti holiday nie...hihihi...

el said...

yg xde bulan 4 ngan 6
ha boleh je nak amek cuti..sbb dah byk cuti bersambung..cuti AL byok..ha amek je kan..el pun byk lagi taun lepas x amek..sbb kan beranak ritu...untung..plan nak pi cuti2..letihlahhhhhh nak gak santai2 ngan famili kat tempat yg best2 skit ekeke

Ibu Lala said...

best sgtkan. harapnya banyak la cuti boleh simpan tahun nu. sll cuti x cukup manjang.

syawalsimpsons said...

wahhh bestnya kakak.....banyak cuti sambung2 ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...