Followers MamaTisya

Monday, January 19, 2015

Qu Puteh lagi femes dr #AJL29


smlm tgk newsfeed fb rmi org update psl Qu Puteh je ..tenggelam skit AJL29 kali ni

" anda nak cantik..nak putih...guna la Qu puteh.. barulah putih "

psl result AJL29 smlm nmpknye smua terkejut kn
tp nk wat camner keputusan juri adalah MUKTAMAD

lps persembahan smlm, aku pilih hafiz, dayang, mojo antara yg akan menang...
tup2 yg jd juara lagu Apa Khabar....sian hafiz tk menang...apapn2 tahniah utk smua pemenang
AJL29 kalini 1st time pengacara tkde tukar2 byk bj...tkde sponsor ke...hehe


ayat hot pg ni AKU TANYA APA KHABAR :)


5 comments:

Nad MamaZN said...

saya plak igt dayang, alyah ngan gadis jolobu..
biasa la, lepas pertandingan camni mesti ada je juri tak bertauliah komen skali hehehe..
paling ksian dayang pun kena promote qu puteh tu.. apakah? adoihai..

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

annoying sgt kan akak..terlebih over sampai mcm tue sekali punya nak promote produk dia.. huh!

syawalsimpsons said...

dayang kena promote qu puteh tak menahan tu..kikikikiki.....rezeki masing2 kan kakak

wahida said...

frust lagu sesal separuh nyawa tak menang apa2...huwaaaaaa...

lagi frust bila asyik disebut2 qu puteh...grrrr...

mummy_ayu said...

aku pun target sama ngan kau..Hafiz, Mojo or Dayang. apa pun..keputusan mukatamad. Ok gak sbb Mojo ada memang persembahan terbaik tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...