Followers MamaTisya

Wednesday, January 7, 2015

wordless wednesday #238



1st time mkn jambu jeruk berperisa epal ni
adik aku bli time pegi cameron aritu...2 biji rm 15
pastu bila aku upload kt fb, ada kwn2 inform katanye buah ni ada kes
cz sbb byk kimia so merbahaya..tp dh ok kot skarang
tu psl ada blk...hrp2 okla ye...aku pn try mkn skit je..sedap

korang pernh mkn tk???

6 comments:

Lynn Hamzah said...

pernah gak makan tapi x ler suka sangat...biasa biasa jer...

syawalsimpsons said...

tak penah makan....lain tgk je

noorzie said...

yer..best2, klu g cameron wajib beli ni..tp dh naik hrga ye, bru sy g bln 10 ritu 2 biji rm10 jer pastu owg tu bg rm8..jauh plak naik nye...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Tak pernah makan lagi MT.. tengok macam sedap aje.. tapi kenapa dulu ditarik dari pasaran ye!

Ann Ishak said...

pernah makan, memang sedap. saya suka yang warna merah tu. hijau pun sedap jugak

siti zawiah said...

sedap..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...