Followers MamaTisya

Monday, January 19, 2015

i'm back from Teluk Intan, Perak


salam uolsss ...APA KHABAR??? hah ayat femes pg ni kn gara2 #AJL29
arini kembali bekerja spt biasa...jumaat lps aku outstation ke Perak 
sabtu dh blk kl...ada Program Pasca Banjir kt Pasar Tani Kg Gajah
tp aku stay hotel kt area teluk intan


blanje gmbr makanan skit utk tatapan uolssss
kwn2 yg suggest ni...mee rebus & rojak mastan ghani

ni pn slh 1 tmpt wajib kalo ke teluk intan
posing di menara condong ...cantik kn ...tgu la aku update details

7 comments:

Cik Puan Eka said...

Best tak Teluk Intan?

Saye keje kat sini. Tapi mee rebus paaaling best kat Mee rebus Pak Andak, Medan Mak Intan. Nanti try lah makan kat situ pula kalau dtg sini lagi.

Ada mee rebus dan laksa yg bestttt

idzwa kamaruddin said...

aduii terliur pulakkk dah..

Falsya said...

Bile malam cantik pulak menara condong nie sbb ade lampu2..hehe

syawalsimpsons said...

lama tak datang sini ....alamak mee rebus tu buat telan air liuq ni

Nur Inani said...

kecur air liur tengok mee rebus. heheh :D

Nad MamaZN said...

my hometown! bangga n hepi bila ada kawan2 yang ke sana hehe

Ann Ishak said...

suka pegi sini, kampung in law dekat situ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...