Followers MamaTisya

Friday, January 23, 2015

Kejutan utk birthday girl dari yg TERSAYANG


kelmarin busday bff dila...ada 2 kejutan...1 dr aku cz mula2 aku ckp tkleh pegi
tp sebenarnya aku akan sama2 celebrates dan lg 1 kejutan dr cinta hati dila
actually kejutan ni dh hampir2 terkantoi tp nasibaik la menjadi juga
smua dipermudahkan....amin22222


busday girl di samping bff dan dpt kejutan dr yg tersayang...cantik cincin :)


kami celebrates kt Coffee Bean, Subang Parade
sebelum busday girl dpt kejutan....kita mkn dlu
aku minum je sbb aku dh kenyang  

ni bkn gmbr selfie tp time ni kami tgh kusyuk tgk video dr cinta hati dila
yg di hantar melalui whatsapp
video di mana cinta hati dila meluahkan perasaan
di akhir video, ayat terakhir

"Sudikah Awak Jadi Teman Hidup Saya?"

kami bff yg sebak lebih....nasibaik dh standby tisu:-p
video tk dpt di kongsi kt sini


lps je kami abis tgk video tu.....tiba2 cinta hati dila muncul
dgn cupcakes, bunga & cincin :)
muka busday girl yg terkejut & terkedu seketika :)
videographer pn dh standby utk record saat2 indah ni


ni la antara kwn2 yg sama2 menjayakan kejutan utk busday girl


happy for my dear bff dila


sweet moment


bab posing mcm2 aksi, mmg smua mengikut arahan :)
nasibaik ada photographer yg sudi melayan kami



walaupun jmpa sekejap tp tetap meriah
utk bff dila...setel 1 bab...next kita tgu la date yg akan diumumkan
smoga smua dipermudahkan

4 comments:

  1. Sape punya idea ni? Zaman kita straight forward je takde sampai sweet macam ni........ahhhhhh sweet sangat.......tahniah dila....

    ReplyDelete
  2. sweet sgt kakak....bestnya..moga semua di permudahkan...amiinnn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...