Followers MamaTisya

Thursday, March 5, 2015

Kasut & Makeup FROZEN


FROZEN masih lg viral..aritu kt aeon wangsa maju, tisya nmpk kasut FROZEN pink ni
die ckp ...mama, selesa la pakai kasut ni..bole main snow
kemain nk p main snow :-p..mmg tgal sepasang tu je......regenye rm 129.90
idok la mamanye nk bli kn..so kasi die try sudah la


kelmarin aku singgah watsons nk cr brg jp
tgk2 nmpk makeup FROZEN
kalo anak dara nmpk ni, sure soh bli:-p

5 comments:

kehidupan sihat said...

hihi..makeup frozen pun ada..

Nad MamaZN said...

kakkk, nayli pun pandai dah.. kasut raya mintak kasut frozen..harga kasut tu kalah kasut mak dia..tah papazakwan nak belikan ke tak..

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam sis,
kalo anak pompuan frozen jer kan3
iols tak dapat merasa sebab anak teruna he

::NureeN:: said...

nureen tjk la pic 2nd tu kat anak nureen tau amy, dia laju jer ckp nakkkkkk... hihiii...
kdg sbb gambo frozen tu jd mahal arga dia kan...

Salma Tayo said...

belum habis lagi demam frozen ni kan.kuat betul penangan dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...