Followers MamaTisya

Tuesday, March 24, 2015

saat-saat2 yg di tunggu-tunggu....hampir SETAHUN tk mandi swimmingpool :-p


swimmingpool dgn bdk2 mmg tkleh dipisahkan..
ada ke bdk2 yg tk suka swimmingpool????

anak dara yg excited ni dh tk sbr nk mandi manda
almaklumla hampir sethn tk mandi kt swimmingpool..last holiday bln 4 lastyear 




lps asar, baru la kami turun ke swimmingpool 
tu pn cuaca still panas lg..dlm kul 5.30pm camtu


dh gaya swimmingpool tu die yg punya...sakan melompat, terjun dlm pool tu
ada gaya jd pelapis Pandelela Rinong ni hahaha


ada clown jugak kt pool...suka la bdk2 ni nk dpt belon


aku tk mandi pn...just dok tepi pool je...ayah tisya la melayan die
gelongsor tu byk kali la tisya dok ulang alik naik


dlm 6.45pm aku dh ajak naik bilik sbb nk tgk drama Teman Lelaki Upahan kn
die kalo bole nk tdo kt pool tkmo naik...so pujuk la ngan eskrem butterfly pink ni


kemain tkmo kongsi eskrem Mat Kool butterfly tu...
tp sempat la aku gigit skit
bdk2 suka la eskrem ni sbb bole patah dua camtu

5 comments:

Nad MamaZN said...

tisya.. ! jelesnya aunty nad! sonok tgl tisya mandi pool!

nayli suka kolam mandi tp dia tak suka nak berendam dalam tu. pelik gak. bila tanya, baru dia bgtau rupanya sepupu dia penah tolak masuk dlm air masa mandi pool kt langkawi aritu huhu.. saya takde sbb demam, mak sedara dia yg jaga time tu.. sedih saya sbb takde kt tmpt kejadian time tu :(

eima said...

budak2 mmg ngan pool tak leh nk jauh .. tp anak2 aku ... hehe mak pak mo melayan .... risau tiap kali ke pool mesti sakit ...aduhai ....

Sylarius Yusof said...

Kemain seronok bebudak ni bila jumpa swimming pool. Nak pulak dengan cuaca panas macam sekarang ni, rasa macam nak berendam je 24 jam.

syawalsimpsons said...

saya pon baru lepas mandi pool kat pangkor aritu..kikikiki

LYAfrina said...

yeayy..berendam la sepuasnya..smpai kecut2 jari tgn,, hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...